2011. március 4., péntek

Éveken átívelő reklám Magyarországnak - MR1 Kossuth Rádió

Hosszan tartó kampányba kezd az ország, ezzel vonzaná a turistákat itthonról és külföldről egyaránt. Gyógyító Magyarország – ez lesz a jelmondat tíz évig, és nem aprózzák el a kampányt különböző kisebb eseményekre.

Az Utazás kiállításon már érezhető, hogy a tavalyi növekedés után folytatódhat a kilábalás, és az is megállapítható, hogy a piac átrendeződése is megkezdődött – mondta Horváth Endre gazdaságfejlesztésért felelős helyettes államtitkár 180 perc című műsorunkban. A növekedés intenzívvé tétele érdekében fejleszteni kell a szolgáltatásokat – hangsúlyozta. Ehhez már megjelent néhány pályázati kiírás is. Nem a kapacitásnövelés a megoldás, hanem a szolgáltatások egyediségének a hangsúlyozása, és annak a márkának a felépítése, amelyről mindenkinek Magyarország jut az eszébe – mondta az államtitkár.

Korábban tematikus évek voltak, most viszont egy márkát jelölnek ki – ez lesz a Gyógyító Magyarország –, amelyet tíz éven keresztül hirdetnek, és ennek rendelik alá az összes többi kommunikációt. Horváth Endre szerint tíz év kell ahhoz, hogy egy nagyon erős országmárkát felépítsenek. Hangsúlyozta, hogy erősíteni kell a beutazást és a belföldi turizmust is, vagyis ide kell hozni a máshol megtermelt jövedelmet, az itthoni jövedelmet pedig itthon kell elkölteni.

Továbbra is Németországból és Ausztriából, Olaszországból érkezik hozzánk a legtöbb vendég, az orosz beutazás pedig mintegy negyedével nőtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése