2011. január 21., péntek

Díjátadó Az Utazó magazinnál

http://www.turizmus.com/cikk/index/D%C3%ADj%C3%A1tad%C3%B3%20Az%20Utaz%C3%B3%20magazinn%C3%A1l?CAKEPHP=8878c14b2ff045358d82d124cc7f36df

A turizmus fejlesztésének egyik legfontosabb stratégiai eleme a multiplikátor hatás beindítása, amelynek keretében nem a már meglévő bevételek újraosztása, hanem az új turisztikai értékek megteremtése, a piac növelése, ezzel tartós, adózó munkahelyek létrehozása a cél. Ezt szolgálják az Új Széchenyi Terv forrásai és a jelenleg tárcaközi egyeztetésen lévő Széchenyi Pihenőkártya bevezetése - mondta el Horváth Endre az NGM gazdaságfejlesztésért felelős helyettes-államtitkára Az Utazó magazin díjátadó ünnepségén.

Az eseményen Erdei János, a Magyar Szállodaszövetség elnöke kifejtette: a nehéz helyzetben lévő turisztikai szektor és a hotelszakma számára kézzelfogható segítséget jelent az Üdülési Csekk adótartamának idei, 25-ről mintegy 19 százalékra csökkentése. A legfontosabb húzóerőt azonban a Széchenyi Pihenőkártya jelentheti majd, amely a szakma várakozásai a teljes bevezetés után akár 30 százalékkal is megnövelheti a belföldi keresletet, valamint az, hogy külpiaci marketingre fordítható forrásokat növelte a kormányzat.

Az eseményen átadták Az Utazó magazin elismeréseit, amelyet a magazin olvasói, a szakma képviselői, valamint az üzletemberek szavazatai alapján, 2010 évi teljesítményük alapján, a következő turisztikai szolgáltatók kaptak meg:

Az év üzleti szállodája: Kempinski Hotel Corvinus Budapest
Az év konferencia szállodája: Ramada Resort Aquaworld Budapest
Az év wellness szállodája: Spirit Hotel Thermal Spa
Az év tranzit szállodája: Airport Hotel Budapest
Az év utazási irodája: Tensi
Az év légitársasága: Lufthansa
Az év turisztikai projektje: Élménybirtok Bikal
Az év budapesti étterme: Fausto’s
Az év vidéki étterme: Tuba Tanya Hajdúszoboszló
Az év autókölcsönzője: Budget
Az év golf klubja: Highland Golf Club & Academy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése