2010. december 16., csütörtök

Nemzeti turizmusmarketing 2011-ben - Hatékonyságnövelés és márkakommunikáció

Lapunk megjelenése idején lát napvilágot a Magyar Turizmus Zrt. 2011. évi marketingterve. A várva várt szakmai anyagról Horváth Gergelyt, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatóját kérdeztük.

Hivatalosan december 10-én várható a terv elfogadása. Ezt megelőzően bemutattuk a szakmai tanácsadó testületnek (jelenleg Maráczi Gábor, a Magyar Szállodaszövetség alelnöke, Ganczer Gábor, a MaReSz elnöke, Dr. Ruszinkó Ádám, a MEME elnöke és Dr. Budai Zoltán személyében felkért szakértő alkotja a szűk testületet), a Nemzetgazdasági Minisztériumon belül a Horváth Endre vezette gazdaságfejlesztésért felelős helyettes államtitkárságnak, továbbá a Turizmus Főosztálynak, csakúgy, mint az Országgyűlés Sport és Turizmus bizottságának. Természetesen az MT Zrt. felügyelő bizottsága is megkapta az anyagot. A négyes szűrőt követően, bemutatjuk az MT Zrt. külképviseleteinek, régióinak, a társaság valamennyi munkatársának, majd december 14-én a szakma legszélesebb köre is megismerkedhet a tervvel.

http://www.turizmusonline.hu/cikk/nemzeti_turizmusmarketing_2011_ben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése