A MUISZ második „közös vacsorájának" a Halászbástya étterem adott otthont november 11-én, Antalóczy Györgyné adótanácsadó és Horváth Endre marketingszakértő részvételével.
A MUISZ első vacsoráját júliusban, a Columbus hajón tartotta. Ezúttal, a Halászbástya étteremben két előadót hallgattak meg az utazási irodai szakemberek. Antalóczy Györgyné, a MUISZ adótanácsadója „Amit az utazási irodáknak a reklámadóról tudni kell" címmel ismertette a 2014-ben életbe lépett, s 2015-ben is szigorúan betartandó szabályokat a reklámozás adóztatásával kapcsolatban.
A szakértő többek között arra hívta fel a figyelmet, hogy a reklámadóval akkor is járnak adminisztratív kötelezettségek, ha – az éves reklámforgalom törvényben meghatározott értékhatáránál kisebb volta miatt – akár a megrendelőt, akár a közzétevőt nem terheli adófizetési kötelezettség. Antalóczy Györgyné hangsúlyozta, hogy egy esetleges adminisztrációs mulasztás is jelentős, a reklám értékével vetekedő nagyságú büntetést vonhat maga után.
Horváth Endre marketingszakértő (korábbi turisztikai helyettes államtitkár – a Szerk.) „Az ismeretlen Magyarország" címmel, „Hogyan tudják értékesíteni a beutaztatók a Budapesten kívüli régiókat?" alcímmel tartott előadást. Három példát bemutatva ismertette, miként lehet helyi márkákra épülő turisztikai terméket létrehozni Budapesten és a Balatonon kívül. Az egymástól is eltérő példák (Budakeszi, Baranyai-hegyhát, Bácska) nyomán arra biztatta az utazási irodákat, hogy bátran vegyenek részt a ma még kellően nem ismert turisztikai látványosságok, termékeke piacra vitelében.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése