2012.11.14. 18:55 | Turizmus Panoráma Bulletin |
Szerencse, hogy a szálloda egyik dolgozójának köszönhetően megmaradt az AQUINCUM nevet őrző réztáblácska, miután 2007-ben egy tulajdonosi döntés révén a Ramada Plaza márkájához csatlakozott, s a brand előírásainak megfelelően még csillagjainak használatától is elbúcsúzott a Duna-parti szálloda. Öt év után, november 14 óta azonban ismét az Óbuda antik elnevezésére utaló patinás nevét és csillagait viseli az Aquincum Hotel Budapest.
Az esemény alkalmából tartott sajtóbeszélgetésen illusztris vendégek társaságában számolt be a szálloda névváltásáról, a közelmúlt és az elkövetkező időszak fejlesztéseiről a szálloda vezetése.
Az olimpikon Risztov Éva személyes pozitív élményeit osztotta meg az újságírókkal, illetve az eredeti módon ugyancsak meginvitált médiaértékesítő partnerekkel, akikkel az arculatváltás kapcsán tervez szorosabb együttműködést a szálloda.
Horváth Endre turisztikai szakértő, a Kodolányi Főiskola docense a helyi márka építésének fontosságáról beszélt, aminek révén a magyar fővárosba érkező turistát is a látnivalók szélesebb bűvös négyszögével lehetne megismertetni, több napi időzésre késztetve őket. Erre az egyik legkézenfekvőbb lépésként a szállodák honlapjára a helyi látványosságok fotóinak is fel kellene kerülnie, ilyeneknek a többezer éves múlttal büszkélkedő Óbuda igencsak bővében van.
Nemes Gábor szállodaigazgató felidézte: 2008-2009-ben teljes felújításon estek át a szállodaszobák és a konferenciatermek, az elsők között minősítették magukat és nyerték el a Hotelstars rendszer öt csillagát. Ingyenes busztranszfert vezettek be a belváros, illetve később a harmadik kerületi látványosságok megközelítésére, jelenleg pedig egy újabb úttörő szolgáltatás bevezetésére készülnek. Ennek során új IPTV-rendszer telepítése zajlik, melynek eredményeként a vendég érkezési országának megfelelően választhat majd televíziós csatornát magának, s ez csak egy a képernyőkről elérhető kényelmi funkciók közül. A 310 szobás, 14 konferenciateremmel és saját termálvízzel – ötcsillagos házként Budapesten egyedüliként – működő ház vendégkörében kiemelt szerepet játszanak a konferenciaturisták és az üzleti utazók. Elszállásolásuk az ún. business emeleten történik, reggeliztetésükre is elkülönített termet biztosítanak.
Mint az igazgatótól megtudtuk: megújult honlapjukat (www.aquincumhotel.com) – mellyel Az Év honlapja versenyben is indulni kívánnak – a Corinthia új foglalási rendszerébe integrálták, s az elmúlt három hétben már a közvetlen foglalások már ezen keresztül érkeznek. Érzékelhetően nagyobb számban egyébként, mint a korábbi weboldalon, épp ezért a szálloda vezetése nem aggódik a névváltás kapcsán a foglalások visszaesésétől, sőt. Nyár óta egyébként is folyamatosan emelkedik forgalmuk, az utolsó hónapban például 83%-os(!) telítettséggel mentek.
A tulajdonosok szeptemberi döntése megelégedéssel töltötte el a szálloda vezetését és dolgozóit is. Az Aquincum Hotel Budapest független házként nagyobb mozgástérrel, a Corinthia foglalási rendszerének előnyeit élvezve Corinthia üzemeltetésben folytatja működését – a korábban megszokott magas színvonalon és vendégszeretettel.
Az olimpikon Risztov Éva személyes pozitív élményeit osztotta meg az újságírókkal, illetve az eredeti módon ugyancsak meginvitált médiaértékesítő partnerekkel, akikkel az arculatváltás kapcsán tervez szorosabb együttműködést a szálloda.
Horváth Endre turisztikai szakértő, a Kodolányi Főiskola docense a helyi márka építésének fontosságáról beszélt, aminek révén a magyar fővárosba érkező turistát is a látnivalók szélesebb bűvös négyszögével lehetne megismertetni, több napi időzésre késztetve őket. Erre az egyik legkézenfekvőbb lépésként a szállodák honlapjára a helyi látványosságok fotóinak is fel kellene kerülnie, ilyeneknek a többezer éves múlttal büszkélkedő Óbuda igencsak bővében van.
Nemes Gábor szállodaigazgató felidézte: 2008-2009-ben teljes felújításon estek át a szállodaszobák és a konferenciatermek, az elsők között minősítették magukat és nyerték el a Hotelstars rendszer öt csillagát. Ingyenes busztranszfert vezettek be a belváros, illetve később a harmadik kerületi látványosságok megközelítésére, jelenleg pedig egy újabb úttörő szolgáltatás bevezetésére készülnek. Ennek során új IPTV-rendszer telepítése zajlik, melynek eredményeként a vendég érkezési országának megfelelően választhat majd televíziós csatornát magának, s ez csak egy a képernyőkről elérhető kényelmi funkciók közül. A 310 szobás, 14 konferenciateremmel és saját termálvízzel – ötcsillagos házként Budapesten egyedüliként – működő ház vendégkörében kiemelt szerepet játszanak a konferenciaturisták és az üzleti utazók. Elszállásolásuk az ún. business emeleten történik, reggeliztetésükre is elkülönített termet biztosítanak.
Mint az igazgatótól megtudtuk: megújult honlapjukat (www.aquincumhotel.com) – mellyel Az Év honlapja versenyben is indulni kívánnak – a Corinthia új foglalási rendszerébe integrálták, s az elmúlt három hétben már a közvetlen foglalások már ezen keresztül érkeznek. Érzékelhetően nagyobb számban egyébként, mint a korábbi weboldalon, épp ezért a szálloda vezetése nem aggódik a névváltás kapcsán a foglalások visszaesésétől, sőt. Nyár óta egyébként is folyamatosan emelkedik forgalmuk, az utolsó hónapban például 83%-os(!) telítettséggel mentek.
A tulajdonosok szeptemberi döntése megelégedéssel töltötte el a szálloda vezetését és dolgozóit is. Az Aquincum Hotel Budapest független házként nagyobb mozgástérrel, a Corinthia foglalási rendszerének előnyeit élvezve Corinthia üzemeltetésben folytatja működését – a korábban megszokott magas színvonalon és vendégszeretettel.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése